|
|
|
|||
|
ВНУТРІШНЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПРАВОЗАХИСНИЙ ПІДРОЗДІЛ
«МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ В ОРГАНАХ ВЛАДИ І МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ» «СЛУЖБИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ»
м. Донецьк 2009 р.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 1.1. Правозахисний підрозділ «Міське управління протидії корупції в органах влади і місцевого самоврядування» «Служби економічної безпеки» (далі - Правозахисний підрозділ), є представництво – структурно невідокремлена частина «Служби економічної безпеки» Українського благодійного фонду сприяння і соціального захисту сімей загиблих у боротьбі зі злочинністю співробітників МВС та надання допомоги органам та підрозділам правоохоронних та силових структур «Милосердя» (далі – «Служба економічної безпеки»), діє як відкомандирована мобільна група співробітників та агентів «Служби економічної безпеки» за межами знаходження «Служби економічної безпеки» як внутрішнє структурне правозахисне управління діяльність якого обмежується виключно представницькими функціями інтересів «Служби економічної безпеки» у зносинах з господарюючими суб'єктами та владними структурами органів місцевої влади, щодо вдосконалення антикорупційної політики та усунення наслідків корупційних діянь.
1.2. Правозахисний підрозділ створено згідно з наказом Голови «Служби економічної безпеки» №___ від _____ 200__ р., затверджено рішенням «Служби економічної безпеки» №__ від ____200__ р. і підзвітне та підконтрольне виключно Голові «Служби економічної безпеки» 1.3. Метою створення правозахисного підрозділу є інформування громадськості про можливість захисту прав людини шляхом звернення до неурядових організацій, які здійснюють той чи інший напрям правозахисної діяльності в кожному регіоні, сприяють налагодженню контактів та співпраці з представниками третього сектору. 1.4. Правозахисний підрозділ входить до структури «Служби економічної безпеки», яка заснована на підставі Рішення №10 від 23.11.1999 р. (ідентифікаційний код 30623452) діє на підставі цього Внутрішнього положення та Статуту «Служби економічної безпеки». 1.5. «Служба економічної безпеки» не повідомляє про створення Правозахисного підрозділу органи державної реєстрації шляхом внесення відповідних змін до реєстраційної картки відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців України, не підлягає державній реєстрації на підставі ст. 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» N755-IV від 15 травня 2003 року. 1.6. Правозахисний підрозділ створено у відповідності з цілями та завданнями «Служби економічної безпеки» згідно зі ст. 95 Цивільного Кодексу України, п.1.8. Статуту «Служби економічної безпеки». 1.7. Згідно зі ст. 8 Закону «Про підприємництво» Правозахисний підрозділ не має статусу юридичної особи, не вчиняє фактичні дії, а його правосуб'єктність обмежується лише правовими діями – захистом інтересів «Служби економічної безпеки», не має самостійного балансу, розрахункових рахунків в установах банків, не може від свого імені набувати майнові, та особисті не майнові права, бути позивачем та відповідачем в суді. 1.8. Основною метою діяльності Правозахисного підрозділу є представництво і захист інтересів «Служби економічної безпеки» з питань протидії корупції в органах влади і місцевого самоврядування та захист конституційних прав громадян (громадянських, політичних, соціальних, економічних, культурних, екологічних та ін.), захист прав певних прошарків населення (жіночі, молодіжні, дитячі правозахисні організації тощо), захист прав окремих категорій громадян, зокрема ветеранів, інвалідів, чорнобильців, військовослужбовців, солдатських матерів, колишніх політичних в`язнів та репресованих, правників, підприємців, споживачів, ошуканих вкладників, національних меншин, біженців та інші у місті його прикомандирування. 1.9. Правозахисний підрозділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, іншими нормативно-правовими актами, Статутом «Служби економічної безпеки», розпорядженнями Голови «Служби економічної безпеки», а також цим Положенням. 1.10. Найменування Правозахисного підрозділу: ¾ українською мовою: Правозахисний підрозділ «Міське управління протидії корупції в органах влади і місцевого самоврядування» «Служби економічної безпеки»; ¾ скорочене українською мовою: ПП «Міське управління протидії корупції в органах влади і місцевого самоврядування» «Служби економічної безпеки». 1.11. Правозахисний підрозділ відкомандировано у м. __________. 1.12. Основними напрямками представницької діяльності Правозахисного підрозділу є дія за єдиною Програмою «Служби економічної безпеки та її правозахисних підрозділів», а саме: 1.12.1. Проведення розслідувань та забезпечення безпеки, консультування з питань комерційної діяльності та управління, організація роботи «Громадської приймальні». 1.12.2. Надання допомоги органам і підрозділам правоохоронних та силових структур у визначенні правових та організаційних засад запобігання корупції.
2. МЕТА ТА НАПРЯМКИ ПРЕДСТАВНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 2.1. Здійснення правозахисних функцій, з розгляду звернень громадян, виявлення та оприлюднення проявів корупційних діянь, та поновлення законних прав та інтересів фізичних і юридичних осіб, усунення наслідків корупційних діянь державних службовців усіх рівнів та співробітників органів місцевого самоврядування, по сприянню виконанню зобов'язань за громадськими угодами, фінансово-господарськими договорами та економічними угодами «Служби економічної безпеки» з юридичними, фізичними особами та відділами МВС, СБУ, Прокуратури, Міністерства Юстиції, Державної податкової адміністрації, Адміністрацією Президента України. 2.2. Забезпечення реалізації Програм «Служби економічної безпеки» її Правозахисних підрозділів та управлінь у містах України по розширенню відносин у галузі соціально-економічних, інформаційних, економіко-правових, охоронних, наукових, просвітницьких, культурних та інших сферах з органами місцевого самоврядування, сприяння активізації зв'язків з усіма зацікавленими юридичними та фізичними особами в Україні по здійсненню правозахисної діяльності у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» №393/96-ВР від 02.10.1996 р.
3. ПРАВОВИЙ СТАТУС ПРАВОЗАХИСНОГО ПІДРОЗДІЛА
3.1. У відповідності з діючим законодавством Правозахисний підрозділ має право: ¾ одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів «Служби економічної безпеки» інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для виконання своїх функцій; ¾ залучати спеціалістів інших структурних підрозділів «Служби економічної безпеки» для розгляду питань, що належать до його компетенції; 3.2. Правозахисний підрозділ не здійснює користування і розпорядження майном «Служби економічної безпеки». 3.3. Правозахисний підрозділ має свій штамп з назвою Правозахисного підрозділу, який не має юридичної сили печатки підприємства, і емблемою «Служби економічної безпеки», та бланки зі своїми реквізитами. 3.4. Правозахисний підрозділ не має круглої печатки та кутового штампу. 3.5. Правозахисний підрозділ не має виробничих структурних підрозділів, а також функціональних структурних підрозділів управління (відділи, служби, бюро, управління тощо). 3.6. Правозахисний підрозділ не здійснює користування землею та іншими природними ресурсами відповідно до мети своєї представницької діяльності та чинного законодавства. 3.7. Правозахисний підрозділ не є платником податків за місцем свого розташування.
4. УПРАВЛІННЯ ПРАВОЗАХИСНИМ ПІДРОЗДІЛОМ 4.1. Правозахисний підрозділ очолює Начальник, який є штатним або позаштатним співробітником «Служби економічної безпеки» призначається та звільняється рішенням Голови «Служби економічної безпеки» згідно з умовами цивільної угоди і Статутом, та відкомандировується для виконання обов'язків у місто _________. 4.2. Начальник Правозахисного підрозділу не є посадовою особою, не видає накази, вказівки, та інші розпорядчі документи, не приймає і не звільняє співробітників та агентів Правозахисного підрозділу, не вживає до них заходів заохочення та стягнення. Може мати заступників, а також інших прикомандированих співробітників та агентів, які направляються у відрядження та відзиваються наказом Голови «Служби економічної безпеки» для виконання обов'язків у місто ________. 4.3. За довіреністю (дорученням) Начальник вирішує питання діяльності Правозахисного підрозділу, які обумовлені вимогами довіреностей (доручень) виданих Голови «Служби економічної безпеки». 4.4. Начальник Правозахисного підрозділу зобов'язаний – зберігати службову таємницю і конфіденційну інформацію. 4.5. У дорученнях Голова «Служби економічної безпеки» може надати начальнику право виконувати наступні дії: ¾ виступти учасником цивільно-правових відносин «Служби економічної безпеки»; ¾ представляти і захищати свої законні інтереси та законні інтереси своїх членів у державних та громадських органах від імені «Служби економічної безпеки»; ¾ брати участь у політичній діяльності; ¾ одержувати від органів державної влади й управління, та органів місцевого самоврядування інформацію, необхідну для реалізації цілей і завдань «Служби економічної безпеки»; ¾ вносити пропозиції до органів влади й управління; ¾ розповсюджувати інформацію і пропагувати ідеї та цілі «Служби економічної безпеки»; ¾ розповсюджувати та впроваджувати основні базові принципи Організації Об'єднаних Націй; ¾ представляти, у межах наданих йому повноважень, інтереси «Служби економічної безпеки» у зносинах з господарюючими суб'єктами та владними структурами місцевої влади, а також з міжнародними організаціями; ¾ готувати пропозиції щодо вдосконалення антикорупційної політики «Служби економічної безпеки» з питань, що належать до компетенції Правозахисного підрозділу; ¾ здійснювати підготовку проектів угод, договорів, протоколів зустрічей, а також інших документів пов'язаних з антикорупційною та правозахисною діяльністю «Служби економічної безпеки» і погоджувати їх з зацікавленими сторонами; ¾ брати участь у підготовці та погодженні складу робочих груп для участі в переговорах, конференціях, консультаціях, сесіях, візитах та інших заходах двостороннього та багатостороннього співробітництва по протидії корупції; ¾ брати участь у переговорах з представниками ділових кіл, установ та організацій з питань протидії корупції та усунення наслідків корупційних діянь; ¾ вивчати загальні тенденції розвитку місцевих економічних зв'язків і рівень конкурентоспроможності; ¾ інформувати Голову про економічні, комерційні, соціальні, екологічні та інші умови, необхідні для успішного ведення антикорупційної діяльності, формувати з цією метою відповідні банки даних; ¾ надавати Голові «Служби економічної безпеки» інформацію стосовно ділових пропозицій іноземних підприємств щодо антикорупційного співробітництва та сприяти популяризації пропозицій «Служби економічної безпеки» за межами України; ¾ надавати консалтингову, методичну, правову та інформаційну допомогу у сфері антикорупційної та правозахисної діяльності; ¾ забезпечувати в межах компетенції реалізацію політики «Служби економічної безпеки» стосовно комерційної таємниці, контроль за її збереженням; ¾ брати участь у діяльності інших місцевих Управлінь протидії корупції в органах влади і місцевого самоврядування; ¾ виконувати інші антикорупційні та правозахисні дії, що випливають з покладених завдань на особистий склад Правозахисного підрозділу; ¾ брати участь в організації та проведені роботи з роз'яснення положень чинного законодавства України серед широких верств населення та юридичних осіб; ¾ сприяти та брати участь в організації інформаційного забезпечення та пропагування правових знань у різних галузях суспільного життя; ¾ сприяти духовному єднанню суспільства та дотримання принципів християнської моралі. 4.6. Начальник Правозахисного підрозділу несе персональну відповідальність за виконання покладених на нього завдань і за здійснення ним своїх функцій та створення умов для виконання Статутних завдань «Служби економічної безпеки». 4.7. Підставами звільнення начальника Правозахисного підрозділу та дострокове завершення командировки крім передбачених умовами цивільної угоди є – провадження дій які спричинили або можуть спричинити шкоду діловій репутації «Служби економічної безпеки». 5. КОШТИ ПРАВОЗАХИСНОГО ПІДРОЗДІЛУ 5.1. Правозахисний підрозділ утримується за рахунок коштів «Служби економічної безпеки». 5.2. Кількість та сума винагороди та командировані виплати співробітників Правозахисного підрозділу визначає Голова «Служби економічної безпеки», згідно з умовами цивільних угод. 6. ОБЛІК І ЗВІТНІСТЬ ПРАВОЗАХИСНОГО ПІДРОЗДІЛУ 6.1. Правозахисний підрозділ не здійснює поточний, оперативний, статистичний, бухгалтерський і податковий облік результатів своєї діяльності, не надає необхідну інформацію, статистичну, бухгалтерську звітність у встановленому законодавством порядку. 6.2. Правозахисний підрозділ не складає і не надає «Службі економічної безпеки» фінансову звітність, не нараховує та не сплачує всі податки та інші обов'язкові платежі до бюджету відповідно до чинного законодавства, зокрема і податку на прибуток та ПДВ. 6.3. Правозахисний підрозділ не реєструється як платник податків та не сплачує податки за місцем знаходження. 7. ТРУДОВІ ВІДНОСИНИ. 7.1. Представницька діяльність у Правозахисному підрозділі здійснюється особами, що працюють за умовами цивільних угод укладеними зі «Службою економічної безпеки» в особі Голови. 7.2. Представницькі відносини осіб що працюють у Правозахисному підрозділі на умовах цивільних угод, регулюються чинним законодавством України, умовами цивільної угоди, правилами внутрішнього розпорядку «Служби економічної безпеки». 7.3. При ліквідації Правозахисного підрозділу, особі яка звільняється гарантується додержання прав та інтересів з умовами цивільної угоди. 8. ЛІКВІДАЦІЯ ПРАВОЗАХИСНОГО ПІДРОЗДІЛУ 8.1. Ліквідація Правозахисного підрозділу здійснюється за рішенням Голови «Служби економічної безпеки». |
||||
Вы можете связаться с нами:по телефону +38(067) 708-3-907; (050) 511-2-483, e-mail :sebd@yandex.ru |